Adeninannesiseren Leylaleyla hepsini söyledimm yok istemiyor benim koca 😂 başlığı açtım ama ben vazgectim ikinci isimden siz söyleyin bebişlernze ne isim verceksiniz 😃
Leylaleyla Benim de daha net degil ...Ben demir tuna yaman eymen arasındayim....ama düşünenlere barkın barlas devrim egemen cem
Adeninannesiseren Efuli53 aynen kız ismi olarak konuluyor. Ama ben oğluma vericem aden ismini sonucta ayşe fatma gibi net bi kız ismi degil😀erkeğede yakısır
Berkaytuana Adeninannesiseren Aden Yiğit Yaman Aden Deniz Aden Eymen Aden Nedense sadece bunlar geldi aklıma 😍 sağlıkla al kucağına Aden bebeği inşallah 💕
Adeninannesiseren Berkaytuana amin cok tesekkürler sende insallah ☺️Yiğit cok güzell ya aslında olabilr. Eşimde cok begenirdi bu ismi :))
Neylin Adeninannesiseren milan var değişik ..ayrıca çocuğa iki isim bırakmak iyiymiş (çocuğun sansını kısmetini arttırmak için )
Efuli53 Adeninannesiseren ben cesaret edemezdim ogluma öyle bı isim vermeyi. Deniz gibi uniseks isimlerden bile uzak duruyodum kişiliklerni çok etkiliyor.