Bugün çatlatma iğnesi olalı 11 gün oldu doktor 15. gün tes yap dedi ama sabırsızım hemen hemen her gün yapıyorum bugün yaptım kaset test negatif çıktı daha önce erken hamilelik testi yaptım da iki çizgi çıkmıştı, sizce 15. gün pozitife döner mi hamilelik belirtilerim var biraz.. kasıklarım ağrıyor beyaz akıntım var sanki karnımın içinde bir şeyler oynuyor ve aşırı halsizim sürekli uykum geliyor