cevriye35_ Genc_anne_adayi Bende normal dogum yaptim 6 igneye ragmen uyusmadi olabilir boyle durumlar ama insanların daha cok korkmasina ve sezeryana tesvik ediyor bu tarz söylemler bence anlatmayın 👍
Asliss Devlette doktor değilde ebeler doğurtuyo diyorlar bu işleyiş nasıl oluyor bilen varsa aydınlatsa