turkuaz_ dogumum çok zor oldu 3 gün suni sanci çektim bundan 4 yıl öncesi zaten doğumda çok bağırdım çok yoruldum paramparcaydi altım. Dikiş atılırken uyuşturun dayanamıyorum dedim uyuşturmadilar bağıra bağıra diktiler bildiğiniz ve ben 4 yıl olması a rağmen o tramva yi atlatamiyorum şimdi 1 bucuk aya kadar dogumum var yine başka hastaneye gidiyorum