Tugbazdmr bana doktorum emziren annelere özel bir vitamin verdi, zaten sütüm daha doğuma gitmeden gögüslerden arada 1-2 damla geliyordu, doğum olduğundada hemen geldi vitaminlede daha besleyici bir süt oldu diye düşünüyorum birde mastit olacakmışcasına şişiyordu bol bol su ve mastit olmamak için yaptığım sağımlar sayesinde sütüm çok oldu 😊