39 haftalığım, bugün Nst ye girdim. Bir tane sancım çıktı 100 ün üzerinde. Nst çeken hemşire belki yatışını verirler dedi. Tekrardan doktora göstermek içim gittim. Alttan muayeneni yapalım dedi. Neyse yattım. Acılı bir işlem mi ben korkuyorum dedim. İlişkide canın yanıyor mu dedi. Hayır dedim. Eldiven giyip kayganlaştırıcı sürdü iki parmağına. Sonra bacaklarını aç kendini kasma canın yanmaz dedi. Aynen dediği gibi yaptım. 0 ağrı gerçekten. Bastırınca biraz ağrıyabilir kasma kendini dedi, bastırınca da acımadı. Açıklığım olmadığı için gönderdi. Haftaya tekrar gideceğim. Umarım sağlıkla bir an önce doğurabilirim.