Tuba04 doğum yaklaştıkça 3 yaş erken diye düşünmeye başladım. Çünkü tuvaleti gelince ben götürüyorum, yemeğini ben yediriyorum üstünü vs yine ben giydiriyorum. Bunları kendi başına yapıyor olsa evde hayat daha kolay olurdu. Psikoloji açısından da bilmiyorum daha çok erken 4 gün oldu ☺️ yaşayıp göreceğiz