Ogretmenaannee Öncelikle sağlıklı hayırlı olsunlar da insan kaçıncı bebeği olursa olsun hep ilk gibi merak ediyor ☺️
Benim ilk oğlum baya simsiyah saçlı doğdu. İkinci ise tam tersi kaşı bile yoktu sapsarı 🤭
Benimde Allah nasip ederse Aralıkta olacak inşaallah bende çok merakla bekliyorum🙂
Rica ederim şimdiden hayırlı sağlıklı doğumlar diliyorum 🌸