Asel-61 1prensannesi2312 halının üstüne uyudum kaldım kız kalkamadım ordan öküz kocam ölüm uykusuna yatmış bağırıyorum dibinde beni duymuyor ben ordan tak kalktım öldüm öldüm o geceden sonra bidaha yere yatmadım şimdi sabah 6 ya kdr asla uyuyamıyorum ağlıyorum kalkıyorum yatıyorum bi şekil sabah oluyor sonra 7 den 10 a kdr kızım uyanana kdr nkdr uyuyanilirsem artık 😭😭😭
1prensannesi2312 Asel-61 ya kusura bakma çok güldüm 😅 ben en rahat orada yatıyordum ama tabi herkese göre rahat olma şekilleri değişiyor 🫶🏻
Gamze_yildirim gulsahklkn bende gündüzleri öyle bir uyuyorum ki ölü gibi 😂😂 4, 5 haftalık hamileyim daha 1,5 yaşında oğlum olmasa akşama kadar uyuycam uyutmuyor 😂
Huriye-Kavakkk35 gulsahklkn 38+5iz ve kaç haftadır uyku nedir bilmiyorum geceleri sabah 4 bazen 5oluyor ve hala ayakta oluyorum gunduzleri uyuyabiliyorum az da olsa
Elif2796 gulsahklkn valla 36 1 den yazıyorum hiç çare bulamadım artık yatakta bı o yana bi bu yana gün içinde üç çocuk la ugrasmama rağmen uyku yok en son yorgunluktan siziyorum Allah yardım etsin hepimize
gulsahklkn sahra_085 Benim doktorum illa sola yat demiyo boşuna kendinizi strese sokuyorsunuz zaten sabit yatamıyorsunuz sürekli hareket halindesiniz aynı pozisyonda saatlerce kalamıyosunuz diyo ben sırtüstüde yatıyorum sağıma da soluma da her türlü 😀
sahra_085 gulsahklkn Valla artık dayanamayacağım ben de 🙄 yastık koyuyorum olmuyor, yer değiştiriyorum olmuyor… Artık neresi denk gelirse öyle yatacağım yoksa her gün guguklu saat gibi kuruluyorum saat 5e 😅
gulsahklkn Marry50 İlk haftalar çok olmuştu Magnezyuma erken başlamıştım hatta şimdi çok şiddetli olmasa da bazen ayaklarım yerinde durmuyor sürekli hareket ettiriyorum soğuk suya tutabilirsin ama bi süre idare ediyo
Nrmrv Bende son bir haftadır uyuyamıyorum sıcaklarınnda etkisi fazla bir de antibiyotik kullanıyorum o bütün uykumu aldı mide ekşimesi deseniz o da ayrı sorun
gulsahklkn Fadimr Daha çok başındasın şuan böyle şeyler düşünmen yaşaman normal daha hamileliğe adapte olamamışsındır zaman geçtikçe daha da sakinleşirsin düşüncelerin değişir merak etme 😊
Fadimr gulsahklkn ay inşallah bakalım başında böyleyim sonu nasıl olcak diyorum hormonların da etkisi var sanırım
Elifaras_ Faydogan oha ben de parmaklarımı ödemden oynatmıyorum gece … şaka gibi tek değilim.. bir de herşeyin kokusunu alıyorum iğrenç.. koku hassasiyetim oluştu
Faydogan Elifaras_ koku hassasiyeti oluyor ama bende çok rahatsız edici şekilde değil allahtan, aynen ya ödemden el ayak kıpırdamıyor sabah uyanınca bile zor oynatıyorum ellerim tam açılıp kapanmıyor resmen🥹
Rulina gulsahklkn uyumadan bir saat önce yürüyüş yapmaya çalışırsan gerçekten kesintisiz uyursun bende işe yarıyo☺️🥹
gulsahklkn Rulina Evet imkanım oldukça çıkıyorum yürüyüş olmasa bile açık havada oturunca o gece kesintisiz uyuyorum 😊
Birkucukprens 33 haftalığız en doktoruma huzursuzluktan uyuyamıyorum dedim passiflora şurup önerdi takviye gbi birşey bitkisel hem uyuyorum sabah da daha huzurlu uyanıyorum