Sezen01 6 farklı doktora gittim kanamalarim olduğunda. Hepsi aynı şeyi söyledi rahimden gelen bir kanama yok bebek olması gerektiği yerde keyfi yerinde. Düşük riski yok rahim ağzı kapalı. Enfeksiyon kaynaklı olabilir dediler. Zaten iki haftadır olmuyor şükür 🥰