Didemypr canım ben 30. Haftamdayim o yüzden devam etmiyorum ama 12 veya 13. Haftama kadar günde 4 tane falan içmiştim 🙏 birde kanamam olunca acildeki doktor tüp bebekte çok fazla hormon yükleniyor ondanda olabiliyor gibi bir şey soylemişti 🙏 tabi doğru mudur bilemem🙏