AsenaD canım öncelikle çok geçmiş olsun bende bi düşük birde kürtaj oldum. Allah herkese sabır versin. Doktorum benden genetik test istedi sonuçları 1.5 veya 2 ayı buluyor çıkması ama yaptırılması gereken birşey bebek düşünülmeden önce ona göre tedavi uygulanıyor sonuçta. Rahim filmi çektirdi doktoruna danış bunları yaptırman gerekiyor mu diye. Bende çok istiyorum bebeğim olsun diye kürtajdan sonra 5 ay oldu hala gebe kalamadım. Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın. Ama sana tavsiyem bebek olmuyor diye eşinle tartışıp birbirinizin kalbini kırmayın. Aksine destek olup sımsıkı sarılmanız gereken dönemdesiniz. Çok düşünmemeye çalış doktorum bana stres yaptığın içinde olmayabilir dedi. Aklına getirme dua et 🙏🙏