AsenaD ben de ilk gebeliğimden önce ilk yakınlaşmada gebe kalınır sanıp kalmadıgımda tüp bebek falan arastrımıştım. Saçmalığa baksana. Bilmiyosun hiçbir şey. Çok yıprattım kendimi ve 1 adet gecirip hemen hamile kaldım ama bu da boş çıktı ve neredeyse 9. haftada Kürtaj oldum demek ki neymiş hemen olmasını değil de sağlıklı ve hayırlı uzuun ömürlü olmadını dileyecekmişiz.
Benim eşim 42 yasında ve yeni evliyiz ona bakılırsa ama 2 hüsran sonrası şimdi pek de takmıyoruz. Hamileysem eger allahtan artık dedik az önce.
Hep böyle gitmeyecek ya. !!