Medine_yasar05 Kızlar 36+1 günlük olduk zaten zorunlu sezaryan olacağım için inşallah bugün gün verirler artık çok zorlanıyorum
2_evlatyolda Medine_yasar05 bizde 36+5iz teyzoşu bizimde görüş günümüz prensesim güzel kızımı görmeye gitcez inşallah güzel haberler alalım senin bebişin kız mı erkek mi ismi ne olucak çantanız hazırmı
Sere Medine_yasar05 ben de 36 haftalığım. 2 gün sonra Farklı bir hastahanede kontrol olacağım. Zorunlu sezaryen olacak benimki de. Doktor gün verir mi acaba ilk kez muayene olucam kendisine 🥺
zeynozey Medine_yasar05 benimde sezeryan dün 36+4 tüm vermedi gün haftaya gel dedi😭😭 bende çok yoruldum
Medine_yasar05 Sere bilmiyorum cnm bende fakülte takipliyim bir dediklerini bir dediğini tutmuyor bakalım inşallah verirler
Sere Medine_yasar05 sağolsunlar randevumu iptal ettiler mesaj geldi az önce. Başka doktorlarda da yer dolu çıkmıyorlar bile sistemde. Böyle rezalet olamaz. İnsanı özele nasıl mecbur ediyorlar
Medine_yasar05 Tgcmrt48 erken vermişler cnm ben git gel bir hal oluyorum artık fakülte 2 saat yol sürüyor
Medine_yasar05 zeynozey inşallah bu sefer bizi duyar 5 ci sezaryanim olacağım cnm belki çok bekletmezler tek umudum o
Yamani Medine_yasar05 bende 36+1 henuz dogum seklimiz belli degil. Sanirim haftaya cati muaynesi yapacak
Medine_yasar05 zeynozey sağol canım bakalım artık nasıl bir süreç olacak benim için 5 ci sezaryanim 🥲
zeynozey Medine_yasar05 37+0 oluyormuş o gün.. Kilosu boyu nasıl bebişin? Gelişimi tam haftasında mı önden mi gidiyor? ☺️
zeynozey Medine_yasar05 Sezeryan size kolay artık🤣 5. Olunca 🤣🤣 benimde 2. Olcak nasıl olacak daha mi hızlı topalanıcam diye düşünüyorum🥲🥲
MaviJournal Cuma günü kontrolüm var. Zorunlu sezeryan derse daha fazla beklemicem. Birgün daha dayanacak halim kalmadı. Doktora yalvarıcam gerekirse erkenden dogurtsun.