Merhaba Kızlar 39+3 doğurdum
Pazartesi günü az az adet sancısı gibi ağrılarım vardı çok değil diye aldırış etmedim ertesi günü pazarıma gittim evimi temizledim baktım ağrılarım çoğalıyor doktara gülerek gidiyorum ama bir gittim 4 cm açıklık var yatışım yapıldı bekle anam bekle açılmayı yavaş yavaş gidiyorlar geliyorlar bakıyorlar az açılıyor tabi ben pilates topu her yöntemi denedim açılmam olsun diye nişanım suyum hastanede kendileri patlattı bu arada suyumu patlattıktan sonra 9 cm açıklıkla beni doğumhaneye aldılar 15 dk içinde doğurdum tabi bana 1 saat gibi geldi ama çocuğunuz çıktıktan sonra öyle bir rahatlama geliyorki hiç bir şeyi düşünmüyorsunuz Allah herkese nasip etsin .