Seyma-10 Gözünüz aydın sadece su gelmesiylemi başladı bi ağrı vs yok u yada açılmayı anlamadınız mı birde bebeğiniz küveze girdimi sağ Salim evinize gitmeyi nasip etsin rabbim sağlıkla sıhhatle büyütün inşallah
Aleyunll Seyma-10 evet su geldi sadece her zaman ki ağrılarım vardı birden su geldi anlamadim bende yoğun bakımda nefes almada problemi var sadece dua edin iyi olsuun
Aleyunll bendeanneoldum_ amiiin çok sağol ederim tabii ki Allah herkesin yardımcısı olsun doğuma girmeden önce 7cm açılmam vardı zaten çok zorlanmadım o yüzden saatler sürmedi yani ama dikişlerim çok var ödem falan olmuş o zorluyor sadece
selinbirincisezen Aleyunll gözünüz aydın bende 34+4 günlüğüm erken doğum riskim var 😇 bebeğiniz küveze girdi mi acaba 👧🏻❤️
Aleyunll selinbirincisezen yoğun bakımda evet nefes problemi var onun dışında bir sıkıntı yok çok şükür. 🤲🧿
Aleyunll Demet78 sizin de benimle aynı gidiyormuş hemen hemen vaktinde ve sağlıklı doğar inşallah ☺️🤲