Pekdemir 40+1den bildiriyorum ölmüşüm ağlayanım yok yatmak yürümek hatta oturmak bile eziyet artık ama hamdolsun her halimize çok az kaldi
guzelanne01_ AlyaLinaaa selamlar canım Valla durumumuz vahim birde maraştayım depremzedeyim zaaten Depremlemi boğuşim sıcaklamı boğuşim 2 çoçuğum var onlarlamı ilgilenim bebeklemi ben bilmiyorum uykusuzluktan pertimm zaten😔😔