Rabissskemal Kızlar ben bunu vajinal yolla atıyorum direk uyuyorum sabah cise giderken geri geliyor erimiş şekilde kap ben atamiyormuyum acaba ??
Kediannesi1 Rabissskemal yok siz iyi attığınıza eminseniz problem etmeyin gece de atsanız sabah da atsanız o emeceğini emip gerisini dışarı atıyor
Hubeyb9 Rabissskemal canım vücut aldığını alıyor gerisi akıyor zaten endişelenme bende de öyleydi. Sağlam bir şekilde gelmiyorsa tabi
Rabissskemal Churcill evet itiyorum ilkkez kullanıyorum hiç fitil kullanmadım bugün 2. Günüm anlamadım bisey ya ben mi yapamıyorum acaba ama delikten giriyor itiyorum yani yanma oluyor hatta atınca
Rabissskemal Premsesko benim servikal uzunluk düşük çıktı biraz rahim açılma 26 mm doktor da düşük olmasın yat dinlen dedi o yüzden verdi kanamam hiç olmadı sizin neden ?
Churcill Rabissskemal iyice ittiğinizden eminseniz faydası olur onun dışarı çıkması da normal. Ben progestan kullanmadım ama enfeksiyon için kullandım fitil benim de ilkti parmağımın erdiği kadar ileri itmeye çalışıyodum. Çıkan ilacı çok kafanıza takmayın akşamdan sabaha orda duran şeyin illa faydası olur
alleynagg18 Rabissskemal bende de aynı durum vardı şuan açılmam yok ama doktor her ihtimale karşı serklaj yapmamız lazım dedi
Kediannesi1 Rabissskemal kabı gelebilir yada gün içerisinde parça parça beyazlıklar gelebilir bir anda yoğun beyazlık gelebilir sonuçta içerde kendi akıntımız da var onunla da karışıp gözümüze büyük gelebilir zaten cok yumuşak hafif itseniz o yolunu bulan bir fitil
Rabissskemal Churcill doğrudur düşük tehlikem var ondan kullanıyorum hani yanlış yapıyorsam fayda etmez falan boşa kullanıyorumdur diye korktum açıkçası ☹️
Hubeyb9 Rabissskemal progestandan bahsediyorsun dimi kabı yok ki onun. Yumuşak yumurta şeklinde beyaz bir hap değil mi
Hubeyb9 Rabissskemal ben 4.ayda bıraktım onu gece 2 gündüz 2 atiyordum. Geri gelen beyaz akıntı şeklinde bazende parçalı olarak geliyordu. Doktoruma sordum vücut aldığını alıyor gerisi akar normal demişti. Eğer sizinde öyleyse. Bide iğnesini yapıyordum ayrica
Mutluanneee77 Normal yolla da alabilirsiniz içerek Ben sağlıkcıyım bide hamile ve progestan kullanmış bir anne olarak yeni bıraktım normal içiyordum sıkıntı olmuyor aynı şey zaten
Rabissskemal Mutluanneee77 ben doktora zaten dedim atamam bunu yapamam oda yok alttan al üstten seni rahatsız edicekrir kafanı tutamazsın dedi ondan ve acımıyor zaten alıştım :)
Premsesko Rabissskemal Henüz 7 hafta 3 günlük hafif bir pembelik gördüm doktor sorun yok dedi ama verdi
Ebru_20 Rabissskemal Progestan fitiller eriyerek fazlasını dışa atıyor yani kullanım şeklinde bir sıkıntı yok bunu kullanan herkes için geçerli olan bir şey
Salihabrkt Rabissskemal Bende vajinadan alıyordum ilk başlarda düşük tehlikem olduğu için ilacı aldıktan sonra ayakta durmayın ayaklarınızı kaldırın biraz öyle bekleyin ki içine gitsin iyice çok geçmiş olsun
Rabissskemal Hubeyb9 iste o evet yumuşacık ama geri geldi dün bende bugün attım az önce bakalım sabah gelcek mi geri