Gixemm Esma_2525 adet olmam gereken gün 1.20 di testim hamile değilim dedim saldım 4 gün sonra adet olmayınca idrardan baktım çift çıktı kan verdim 61 çıktı 😀
Hasret5506 Gixemm sjsjs benimde betam 0.2 idi 3.4 gün olmayınca kan verdim 1.5 olmuş pazartesi tekrar vrcem ve hiç gecikmedi hep düzenli adet olurum kullandığım bir ilaç felanda yok
Hasret5506 Gixemm zaten doktora gittim bizzat sordum kist yada başka bişi varmı diye. Hayır yok dedi sorna tekrar beta istedi
Hasret5506 Gixemm bende öyle düşünüyorum kistmi diye gittim doktor direkt beta istedi sonra bu sonucu görünce 2. gu. Sorna kan ver dedi ben yarı vercem4. Gün bekledim birde adet olurum diye olmadim yarı vercem hiç bir adet ağrım yok
Gixemm Hasret5506 zaten en zoru bu bekleyiş oluyor kan veriyorsun bu sefer pozitif çıkınca acaba daha yükselecek mi diye bekliyorsun kesesi var mı bebek var sağlıklı mı Allah hepimize sağlıkla nasip etsin