Ben Bu ay erken adet oldum ve 2 gün Sürmedi şüphelendim Ben geçen hafta bütün hafta boyunca ateş halsizlik bulantı iştahsızlık baş ağrısı vardı test Aldım Salı günü çizgi silik çıktı aradan perşembe günü de test yaptım o da silik çıktı Emin olmak için kan vtesti verdim cuma günü Beta hcg 1.20 çıktı sonuç negatif çıktı ama ben Anlamadım 6 gün Var Adet günü ne bilmiyorum ama çok kötü oldum