Daha erken gibi ben 3,4 gün önce öğrendim silik çıktı erken gebelik testinde kaset testte vardı onu da yaptım onda da silik çıktı.Her gün tekrarladım git gide koyulaştı. Yarın tekrarlayın yine. Bence adet gününüzün geçmesini bekleyin ben geçmeden gittim beta için sonrasında acaba artacak mı değer kimyasal mı dış gebelik mi düşüncelerinden gün geçmiyordu. Adet gecikmesiyle giderseniz kafanız daha rahat olur.