Omermomm_ Yarın 39 haftalık olacağız oğlum hala gelmemek için inatlaşıyor 😵 sizler ne durumdasınız anneler son günler nasıl geçiyor son 9😍
Birprensesannesi2525 Omermomm_ yarın bende 39 oluyorum hafif hafif vurup geçen adet sancıları var ama ciddiye almıyorum çünkü hemen geçiyor 🤦🏼♀️ artık doğurmak istiyorum çok yoruldum gerçekten galiba 40 i da görücez bu gidişle
Omermomm_ Birprensesannesi2525 galiba öyle olacak artık ağrım var diye hastaneye gitmeye utanır oldum sağlıkla gelsin bebişler😍
Aylinsevim 39+3 beklemedeyim oğlumu hafif hafif bel agrisi kasik agrisi yalanci sancilar var durum şimdilik bu sekilde🫠🫠🫠
Omermomm_ Aylinsevim yalancı sancılar böyleyse gerçeğini düşünmek istemiyorum 😬sizinde şiddetli mi yalancı sancılarınız
Omermomm_ irem7 ay biri de demiyor ki nası 9,8 olması gerekiyor diye artık beklemekten günlerimi de unutmuşum 🙈 biz nasıl getireceğiz bu inatçı bebeklerii
Aylinsevim Omermomm_ bazen şiddetli ama doğum sancısı gibi düzenli değil canım dinlenince veya duş alınca geçiyor
Herseyguzelolsun7 Omermomm_ doğmadığı ve doğmaya hevesli de olmadığı için sezaryen olmak zorunda kalıyorum 🙃4.300 gram olmuş çünkü. Bir hafta daha beklese rahat 300 gram alır dedi doktor
Omermomm_ Herseyguzelolsun7 tontiş baya rahatmış annesi desene sağlıkla kavuşursunuz inşallah bebişinize
Visneliturta Sabah 8 de 41 hafta olarak devlette yatışım yapılacak ne sancı ne açılma var benim bebeğimde gelmemekte ısrarcı suni sancı verecekler inşallah süreç hızlı ilerler bütün hamileler bir avazda kurtulursunuz inşallah
Omermomm_ Visneliturta Amin canım riskli bir durum mu görüldü yoksa doktor beklemeyi mi gerek duymadı sağlıkla kavuşursunuz inşallah
Csymnt Omermomm_ bizde bugun 39 olduk , hareket ederken agrilarim oluyor. Dinlenip yatarken bir agrim yok. Boyle yata yata nasil gelecek kizcem bende bilmiyorum 😄
Visneliturta Omermomm_ riskli bir durum görülmedi canım ilk doğumum olduğu için doktor 41 haftaya kadar bekleyelim dedi 41 hafta olunca suni sancı veririz dedi bende normal doğum istiyordum başından beri takibi kayıtlısı neyse onu yaşatsın rabbim doktorumda normal doğumu desteklediği için daha fazla beklemeye gerek yok dedi o yüzden 41 haftayı bekledik inşallah suni sanı ile doğumum gerçekleşir
Nazzaslan Benimdeee 39+1 3 gün önce 2 cm açıklık vardı sancı yok her gün pilates hurma ne varsa deniyorum yürüyüş bugün bel ağrılarım arttı biraz kasıklarımda kasılma var ve bebis bir haftada sadece 40 gram almış kilo.almiyor nedense bu riskmi acabba