Reyyoda korkma aksine mutlu olman lazım bebeğinin ilk anlarına şahit olacaksın. Unutamayacagin bir an olacak. Ve hiçvir acı de hissetmiyorsunuz ameliyat sırasında sadece dokunma hissi gibi bişey olur ameliyat olurken sanki biri size dokunuyormus gibi hissediyorsunuz . Ben 2 sezeryanimi da spinal oldum. Odaya gidince kafanız yerinde oluyor her şeyin farkında oluyorsunuz. Genelden sonra kusma falan olabiliyor narkozun etkisinden dolayı ama spinalde öyle bir şey yok. Yani en azından ben yaşamadım