Reyyoda
Spinal seçmen iyi olur canım kendini hep sakinlestir panik yapma korkacak birşey yok zaten herşeyin güzel olacagina inan taiki doğum zor ürkütücü candan can çıkıyor ama zaten 2 3 güne toparliyorsun
Benim sana tavsiyem bende cuma günü ikinci sezryanimi oldum ve kesinlikle tavsiyem kendine güzel bir yiyecek poşeti yap
Ben kayısı meyve suyu
Biskevit
Nescafe
Tapura sıcak su yaptım sabah uyandığımda gitmeden önce kahvemi feln güzelce kendim yapmak için
Hoşaf (kesinlikle olması gereken) yiyebolirsin dedikleri anda 2 kase içtim ve uyuşuklugim geçer geçmez büyük abdestimi yaptım çok şükür hemen rahatladım
Ve ben akşam 12 oldu paça aldım içtim o resmen şifa kaynağı direk toparladım ben ve sürekli yürü agrisin korkma birşey olmaz birsy olacak olsa doktor bol bol yürü demez zaten ağrı olacak elbet ama kendini sakın tembel yapma kalk kalk yürü
Ben direk hepsini yedim bol bol Nescafe içtim elhamdülillah sütüm gece 11 de geldi hastanedeyken masAllah suphanAllah
Umarım güzel doğumun olur Rabbim kolay doğum nasip etsin