Ezgikrgz Hilalykn Merhaba ben şu an 5 aylığım 3. Ayda folik asiti bırakıp omega içeren hap a başladım ismi folafect içerisinde folat omega 3 ve çeşitli multivitaminler var memnunum faydası nedir onu bilemiyorum tabi🙏🏻
TomrisHanim Hilalykn ben arada içiyorum sevmiyorum iğrenç kokusu dokusu var jelatin 🤢 zor içiyorum genellikle dengeli beslendiğim için meyve falan da yiyorum doktor bisey demedi öyle arada içiyorum 🤢