Morebebek Ayseport aynen öyle yaptım şimdi rahatladım en iyisi kendimi yormamam 2 hafta sonra randevum var yinede doktoruma sorayım.
Ayseport Morebebek yorma kendini bide kendini çok dinleme inan dinledikçe şikayetlerimiz artıo sürekli korkuorz bişe olcak diye bebek yokmuş gibi düşün evham yapma
Morebebek Sarelle bende yürürken bazen karnım taş gibi kesiliyor ama vajinada ağrı baskı hissetmiyorum. İnşallah sıkıntı yoktur normaldir herşey 🙏