Morebebek insallah canım. Korkmana gerek yok minicik sokuyor zaten kasmana gerek yok yani. Normalde benimde canım çok tatlı bi agrı kesici bile yutamazdım şimdi oo evladım icin nelere nelere katlanıyorum erken dogum riskim var günde 5 tane ilac kullanıyorum haftada 1de igne 2 aydır sürekli yatıyorum. Iyi seyler düsün üzülme