imeaeb merhaba🥰 1 cm açıklıkla gittim hastaneye. İlk önce lavman yapıyorlar sonra squat tarzı hareketler yapmıştım açılmayı hızlandırmak için 😬 nst ye bağlandım sonra doktor gelip açılmaya bakarken suyum geldi yanlış hatırlamıyorsam 6 cm iken epidural iğneyi yaptilar. Oda şu şekilde, oturup hafif egiliyorsun omurganın alt kısmına bir iğne gibi bişey takıyorlar vücuduna soğuk bişey veriyorlar gibi oluyor. o iğneden sonra çatala geçtim hemen doğum oldu sadece ben biraz korktuğum için sancım geçti doktorların desteği ile hemen doğdu oğlum 🥰 5 dikisim var ama yazdığım gibi hiç hissetmedim dikerken falan o iğneden sonra sanciyi da hissetmedim benim için çok olumlu bir doğum oldu. Hemen ayağa kalkmıştır hatta o iğnenin etkisi geçince de bişey hissetmedim ne tuvalette ne banyoda hiç sıkıntı yaşamadım. Bunların hepsi 3 saat içinde oldu 🐣