Koalammm ben daha 5 ay önce doğum yaptım ve 4 dikişim var o an hiç bişey hissetmiyorsunuz ne kesisini ne dikişini ve tamamen normal doğum yaptım suni sancı bağlandı en son sadece
Ama iyileşme evresi kaşınması vs bide bende dikişin hepsi erimedi o yüzden otururken biraz ağrı oluyordu kontrole gittiğimde doktor kendi aldı dikişi ama tahammül edilmeyecek hiç birşey yok inşallah öyle bir durumunuz olmaz çok çok güzel açılmanız olur inşallah 🥰