Batnm6565 Yigit_Yagiz_Moms bunu duymak iyi geldi sürekli takip ediyorum bende merak ediyordum ama hissedemezsin dedikleri için üzerinde durmadım açıkçası
betulbeyaz Yigit_Yagiz_Moms o hissedilen kendi damarlarımızın pıhtısı 🙈 bebeğin kalp atışını dışardan görerek duyarak hissetmen tıbben pek mümkün değil şu aralar🥲
Yigit_Yagiz_Moms betulbeyaz doktoruma da sordum gebelikten önce yoktu bende. Dalganızı kendinize saklayın lütfen
Sinan35eda Batnm6565 ben 26 haftalıkken net hisettim ondan önce doktorum gayet normal demişti bazi bebekler çok hareket etmezmis günde 10 hareket ben bı haftadir hisediyorum valla şuan 27+3 oldu korkma çikolata ye soluna yat ben hissetmedim o haftalarda
Batnm6565 Sinan35eda teşekkür ederim canım deniycem dediklerinizi umarım bi sıkıntı yaşamadan hepimiz sağ sağlim kucağımıza alabiliriz ❤️