Annee026 Lekelenmen çok normal. Ben ilk gebeliğimde sıfır sıkıntı yaşarken bi an leke gördüm o gün çok yürümüştüm. Aha da düşük yapıyorum diye koştum. Bana 3-4 gün yat ve progestan mı neydi 10 gün onu verdi. Geçti. Kahve leke normal kırmızı kan yoğun normal değil.