Annee026 Arkadaşlar merhaba 8+6 hamileyim sabah lekelenmem oldu doktora gittim kanama alanı ya da herhangi bir sıkıntı olmadığını söyledi doktor şehir dışındayım kendi doktoruma gidemedim ama hala tuvalete gittikçe kahverengi lekelenmem oluyor kendi doktorum 6+5 de gittiğimde kistim olduğunu ama zararı olmadığını söylemişti bu lekelenmeler neden olur başına gelen var mı 😞
Sezen01 Annee026 benim de kistim bardı 3,5 büyüklüğünde bir tane iğne yaptı 10 gün sonra gittiğimde kist tamamen yok olmuştu
Rulina Annee026 için rahat etmesi için düşük riskine karşılık progestan içebilirsin zararı yok bebeğin tutunmasını sağlar progesteron değerin kaçtı? Leke olabilir bendede oldu korkma yat hiç bişe yapma uzan uyu dinlen
Annee026 Sezen01 lekelenmeniz oldu mu peki hiç düşük riskim yada kanama alanı da yok kistle mi alakalı acaba diye düşündüm tatil dönüşü kontrolüm var o zaman sorucam tekrar kisti doktoruma
Sezen01 Annee026 lekelenmem yoktu ama doktor iğne ile geçer dedi hemen iğne yapmıştı yoksa doğum yaparken alıyorlar kisti en fazla
Rulina Annee026 kesilir kuzum ablam kadın doğum asistanı bendede leke oluyodu tutunma lekelenmesi falan diyorlar merak etme ama lütfen yüksek birşeye kolunu uzatma uzanmaya çalışma en önemlisi o bol bol yat dinlen uzan sol tarafına doğru bebeğin güzelce tutunsun☺️
Ebruebos Merhaba bende 5+0 dayım geçenlerde bende de peçeteye silerken açık kahve geldi leke sonra geçti gece yine başladı biraz daha koyulaştı 1,2 damla kan geldi sabahta kahverengi leke geldi. Aynı durumdamısınız
Annee026 Ebruebos benim kan olarak sadece bi damla gelmişti genelde hep kahve geldi 5 haftalıkkende gelmişti bi sıkıntı yoktu sizde bir doktora gidin bence içiniz rahatlar
Annee026 Rulina kendi doktorum da lekelenmelerin olabileceğini söylemişti ilk gebeliğim insan en ufak birşey de tedirgin oluyor dikkat ediyorum çok teşekkür ederim yardımcı oldunuz 😍
Ebruebos İlk gebelik olunca insan tedirgin oluyor 😊 inşallah sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız. Bugün gideceğim ben doktora
Annee026 Ebruebos amin inşallahh 5+0 da ben keseyi görmüştüm sizde görürsünüz belkii haberdar edin inşallah bir sıkıntı yoktur güzelce sağlıklıca ilerler 😍
Parlakk İlk gebelikte bende de olmuştu 9. Haftada doktorum düşük tehlikesi olarak sayıyoruz deyip progestan vermişti sonra geçmişti
Annee026 Parlakk ilaç vermedi bana kanama alanı olmadığı için bugün de gelmedi hiç leke çok şükür inşallah olmaz bir daha 🙏