Okayss ya valla ben 7cm açıklıkla gitmiştim hastaneye ve ilk kez orda çatı muayenesi oldum hiç hissetmedim açıklık tamamlanana kadar kaç kez gelio muayene ettiler inanın hiç hissetmedim canımda yanmadı kişiden kişiye değişiyor kendinizi kasmayın derin nefes alın yeter 😊