37+3 deyim nstde sancım çıkınca çatı muayanesi yaptı çatı yapınca elini ilerletti galiba canım çok yandı meğer çocuk kanala inmiş 2 cm açıklığım varmış bu açıklık muayanesi hep böyle can acıtıcak mı bi bilgisi olan var mı korktum galiba çokta kasmam kendimi ama 😭😭