Handehakan
Biraz uzun yazıcam canım hakkını helal et maalesef söylemiyorlar devlet testi karşılıyor ama çok maliyetli bi testmiş bu sebepten ilk kayıpları normal görüyorlar 20 haftalık erken doğum yaptım araştırılmasını istedim ama 2-3 gebelik kayıplarında araştırıyoruz dediler ne kadar kolay değil mi kaç kere aynı acıyı yaşamanı bekliyorlar senden kolaymış gibi
Cahilliğime geldi demek gerçekten ilk kayıplara bakmıyorlar dedim
Sonra tekrar düşük yaptım yine kimse git şunu araştır diye yönlendirmedi şaka gibi o kadar normal bakıyorlar buna
Kafama göre randevu alıp gittim genetik hastalıklara muayene oldum derdimi anlattım sağolsunlar ikiletmeden kan aldılar gönderdiler süreç 1,5 ayda çıkıyor bi sıkıntı çıkmasada en azından için rahat ediyor
Bişey varsada önlem alıyorsun işte çevremde kaybı olan kim varsa söylüyorum maalesef kimse bilgilendirmiyor çok yazık
Ve çok üzgünüm ki kadın doğum doktorları bu işi artık ticaret olarak yapıyorlar çok nadir işini gerçekten sevip yapanlar var bu iki kayıplı sürecimde gitmediğim doktor kalmadı
Düşün yani düşük yapıyorum özele gidiyorum doktor kendiliğinden düşer bu diyor ve ne ilaç ne kürtaj hiç bişey yapmadan beni gönderiyor ben 20 gün boyunca kanamalı bi şekilde bebeğin içimden atılmasını bekledim ağrılara dayanamayıp başka bi doktora gittiğimde hala beta değerin düşmemiş içerde parça var iyiki zehirlenmemişsin diye beni hemen kürtaja aldı
Sonrasında tekrar hamile kaldım bu sefer bambaşka bi doktorla yola devam etmek istedim yerleşme lekeleri oldu doktoruma normal mi diye sorduğumda gebeliğin ne başında ne sonunda lekelenmeyi veya kanamayı normal kabul etmiyorum mutlaka bebeği görmeliyiz rahim içini görmeliyiz ona göre önlem akıp tedavi edilmesi gerekiyor dedi
Lekelenmelerim geçti yinede 3 ay düşük tehlikesi teşhisiyle progestan kullandırdı önceki gebeliklerimde adını bile duymadığım bi ilaç yani belki onlarda kullansam bunları yaşamayacaktım şuan 32 haftalık hamileyim inşallah kimse evlat acısı yaşamaz çok zor yaşayınca bi derman bulmak için her şeyi araştırıp öğrenmek istiyorsunuz ne yapılır bilmek istiyorsunuz o yüzden bende çok araştırmıştım
Demem o ki asla tek doktora bağımlı kalmayın başka doktorlara da gidin