Ezel16 elvangnc C ve T çizgisi aynı koyulukta olması lazım veya pik olması lazım .. Bu testte gebelik yok
Kivircikkuala Ezel16 Sizce bende var mı ? 15.07 da görmüştüm yumurtlamayı adete 4 gün kala yaptım yani dün koyuydu bugün de yaptım bugünde koyu
Ezel16 elvangnc Evet biliyorum ovulasyon olduğunu.. Gebe olman için aynı koyulukta olması lazım veya pik olması lazım T çizgisi .. Şuanda bunda gebelik yok .. Regliniz geçtiğinde erken gebelik testi veya kan testi yaptırabilirsiniz
elvangnc Adete iki gun varken bazilarnn kipkrmzi cikiyo ya hamilr oluyolar benm boyleyse kesin yokmudur
elvangnc Ezel16 yok canm ben 6aylik benegmm kalbi durdu olu dogum yaptm uc ay korunduk dorduncu ay olacak deneme bakalm kismet suan bir problem gorunmyor degererde
Ezel16 elvangnc Ah canım çok geçmiş olsun 😞😞🥺🥺🥺 Bende Ramazan Bayramı’nda bebeğimi kaybettim .. Bende bekliyorum umarım Rabbim bizlere tez zamanda sağlıkla nasip eder 🤲🏻😞
elvangnc Ezel16 aminnnn bu ay cok yumurtlama deglde ikigune bir hemen hemen degerlendirdik oyuzden heyecanlaniyorum 2-3 gun kaldi adete
Ezel16 elvangnc Hayırlısı olsun canım, herşey gönlünce olsun 🤲🏻🥹 Sağlıkla, sıhhatle gelsin inşallah 🤲🏻 Yeni mi evlisin canım ?
Ezel16 elvangnc Allah’ın izniyle tekardan olacak 🤲🏻🥹 Daha çok yenisin sende Rabbim kolaylaştırsın inşallah 🤲🏻