Mihrimah44 ben kızıma hamileyken yaptırmadım, kızımında sadece 3 aya kadar olan aşılarını yaptırdım çünkü kararsızdım daha sonra hiç bir aşı yaptırmıcam diye imza attım ve olmadı bin şükür şuana kadar bi sorun ağır hastalık yaşamadık Rabbime şükür ben Allahım sana güvenim sonsuz diye dua ettim çünkü aşı yaptırmak kadar yaptırmamak da riskli ikisinin arasında çok kaldım ama Aşının kesinlikle koruyuculuğu yok Alişan Yıldıran videosu varadam prof. İzleyebilirsiniz videosunu bunun bilimsel bi açıklaması yok aşı yüzde yüz korur diye