Dogaclk anneolmak16261 oyle bisey yok hic korkutmasin sizi. Ne kadar rahat olursaniz dogum o kadar kolay ilerliyor. Genisleyecek olan vajina sezeryan da olsan genisliyor. Ayrica kesisiz normal dogumu olan da bir suru insan var. bunlara kulak tikayin🌸
anneolmak16261 Dogaclk evet öyle gerçekten herkes konuşuyor ama yapımız gereği normal doğum öncelik vermemiz gerekiyor
Prmas61 anneolmak16261 bu insanlar neden böyle korkuturlar anlamıyorum siz hiç korkmayın pozitif normal doğum hıkayeleri okuyun bnce o çevrenizdeki insanlara da kulak asmayın kolay değil evet ama zor da değil hayırlı doğumlar diliyorum