Bende normal doğum yaptım vajinamda hiçbir değişiklik yok ilk başlarda bana doğum yaptığım için genişlemiş gibi gelmişti ama eşime ısrarla soruyodum belli aralıklarla hiçbir fark olmadığını söylüyodu eskisi gibi dar hatta bazen daha da daralmış gibi geliyo şuan ikinciye hamileyim yine normal yaparım inşallah zaten açılan yeri ve kesilen yeri dikiyolar nasıl geniş kalıcak ki