gamzetastan Kızlar 17+5 ikiz erkeklere hamileyim ikizlerde isimler illa uyumlu mu olmak zorunda eşim Alperen ismini istiyor bende Oğuz Kağan 😊 herkes uyumlu isim koyun diyor var mı birbirinden bağımsız isim koyanlar 😁😁
Nesrinkrdnz1 gamzetastan merhaba benimde ikiz bebeklerim cinsiyeti erkek uyumlu olması şart değil bence etrafımdaki herkeste uyumlu olmasın karıştırmazlar diyorlar bizimkiler Efe Mert
Deletedmom6666 gamzetastan miraç ve Meriç 😍 oğlum olacak miraç koycam nasipse diğer çocuğum da oğlan olursa Meriç kız olursa miray 😍
Merveegazann Nesrinkrdnz1 benim tek oğlum olcak ama ikinci oğlum olursa bende efe koymayı düşünüyorum 💖
Zuleyhakaan gamzetastan oğuz kaanla göktürk aslında cok uyumlu. Teoman da istıyorum aslında ama eşim istemedi onu da. Oğuz kağanın babası zaten. Göktürkte oğuz kağanın çağı zaten.
gamzetastan Zuleyhakaan Alperen ismini eşim çok istiyor bende Oğuz Kağan’la babası Teomanı söyledim am kabul etmedi 🤦♀️
Zuleyhakaan gamzetastan benımkıde kabul etmedı😂 ama bence orjinal bir isim. Aslında eski türk isimlerinden ama sanki yabancı bir isimmiş gibi kulağa gelıyor ondan herhalde🙄
gamzetastan Zuleyhakaan evet 😅 Alperen ile Alparslan dedi eşim Alparslan ı söyleyemiyorum dilim dönmüyor 😂😂
Zuleyhakaan gamzetastan alp erdem koymuştu kuzenım o isimde hoşuma gitmişti söylenince. Alparslanda güzel aslında arkadaş oğluna koydu kulağım alıştıkca güzel gelmeye başladı.