Laliin1 bende 36. Haftaya başlayacağım isim konusunda çok kararsızım Asya ismini çok seviyordum herkes koydu benim için çekiciliğini kaybetti gülce ismi çok hoşuma gidiyor güleryüzlü tatlı bir kız çocuğu geliyor hep aklıma isminde gül geçenlerin çileli olması beni biraz düşündürüyor amaa