aryakuzey 15.ve 16.haftalarda %100 erkek dedikleri bebeğimin 17+2 de kız olduğunu söylediler. Erkekten kıza dönen var mı bebeği hanımlar
Pamuk aryakuzey Doktorum bazi durumlarda klitorisin penisle ultrasonda benzerliğini söylemişti.Sizinde öyle olmuş olabilir.Bana 11. Haftada erkek gibi bacak arası dolu dediler.14.haftada kiz dediler.
Ilosko aryakuzey canım benim ilk gebeliğim de 13. Hafta da erkeğe benziyor demişlerdi yüzde yüz dememişti doktor ama yüksek ihtimalle erkek 15. Hafta da tekrar konuşuruz demişti. 15. Hafta da kız olduğunu söylemişti 🌸
Birrrcan aryakuzey bana 14. Haftada erkek 18 haftamda kız dediler kesin şu adma 25 haftaligiz bir kızımız.olacwk inşallah 😍🙏🏻
aryakuzey Pamuk %100 kız diyemem ama bebeğin bacak arası boş dedi. Özel takipliydim dün biraz kötüydüm gece devlete gittim cihazda cok iyiydi ama devletteki doktorda kız dedi sağlıklı olsun hiç önemli değil tabi kafam karıştı canım 😊
Ceylan01-13 Pamuk evet degisebiliyor bende 13 haftada erkek oldugunu ogrendim 2 defa özelde ÿuzde 100 diyenem ama yüzde 99 erkek dedi 16 haftalik olduk dün devlete gittim erkek dediler bana devlette bakalim hayirlisi kksun insqllah saglikli olsun da
Ayce09 aryakuzey canım benim ikizlerim 12. Haftada belliydi devlete sormuştum 2 kız demişti bende ufak çaplı bi şok yaşamıştım ama sonra bi kız bi erkekk olarak kaldı devlet net göremiyo bence ki sana erkek dedikleri hafta bayağı ileri klitoris sanmazlar o haftalarda
aryakuzey Birrrcan yaa sağlıkla gelsin Allah bağışlasın ben detaylıya kadar bekleyeceğim ama kafam karıştı 😊 sizinde mi özelde bakılmıştı
Birrrcan aryakuzey evet özel bakmıştı canım detaylida da devletin dediği gibi çıktı kızimiz olacak 🙏🏻🌸🥰
aryakuzey leylaAraf eşimin kuzenine 12.haftada kız dediler bir daha değişmedi kızı oldu canım ama benim değişti haftamda büyük ama olabiliyor sanırım böyle şeyler 😊
gulayse_38 leylaAraf doktordan doktora değişiyor ya bende bugün gidicem tam 12+1 olduk inşallah söyler doktor daha belirli bir doktor da bulamadım her seferinde ayrı doktora gidiyorum
gulayse_38 leylaAraf ilk gebeliğimde de erkek dediler sonra kız dediler kızım oldu 🤷🏻♀️ çok dikkatli iyi bi doktor olması gerekiyor bazıları konuşmak için konuşuyor ya
aryakuzey Aaa122 evet özelde erkek demişlerdi ama çok ilgisiz baktı doktorum bize bile net göstermedi
leylaAraf gulayse_38 bende de ilk Kiz dediler baya sonra erkek olduğunu öğrendik ve bunu diyen özel di 🤭
Emd- leylaAraf yüz de kaç kız demişlerdi ve kaçıncı hafta da demişlerdi canım kız diye detaylı da mı erkek dediler e
CanParcammmmm- Hanımlar lütfen lütfen yardım edin bana da benim de bebgimi hesablayın . Ben 29.04.1997 Kocam 09.10.1992 Son adet tarihi 21/22 mayda başladı 27 i bitdi. 2 hafta gecikmiş gebelik Kızlar hesaplaya bilen varmı acaba? Lütfen çok merak ediyorum
Fenciiii Ya kızlar Şuan bende çok tedirgin oldum 16+6 da erkek dedi hatta şu ultrason resmini verdi hala değişir mi ki değişenlerin de ultrason resmî net miydi böyle bakar mısınız ☺️☺️  aryakuzey aryakuzey tubik_ Elfelf0