Kalbiimde2can ZumrasMom_ evet ama hic bi belirti yok gelmeye niyetli degil galiba🤭 bende gebelik sekeri ciktigi icin insülin vurundugum icin kendisi gelmezse 13 gün sonra suni sanci verecekler bakalim 🙈
Kalbiimde2can ZumrasMom_ evet ama hic bi belirti yok gelmeye niyetli degil galiba🤭 bende gebelik sekeri ciktigi icin insülin vurundugum icin kendisi gelmezse 13 gün sonra suni sanci verecekler bakalim 🙈
g-gamzee ZumrasMom_ son 22 🌸 uykusuz ve ağrılı günler ile geçiyor zaman artık ben bi doğursaydım perileri ile yaşıyorum 🤦♀️😂
Ao526- ZumrasMom_ Çok panik, heyecan, mutluluk karmaşık duygulardayım 🙈 99 gün kalınca da bu duyguları yaşamıştım 🙈