Hanımlar neden dogurdugunuz çocuğa isim koyma hakkınız yok ve neden kaynana ve kayınbaba isimleri , isim koymaya yetkiniz olmadığı bir evlilik zaten sağlıklı bir evlilik değildir, asla istemedigim ismi koymam, bu kadar çileyi ben çektiysem benim beğendiğim isim olmak zorunda…