Oho kız bana hamileyken onca ağrının kasilmanin arasında söz dinlemeyip düğün yaptılar (pandemiye denk geldiği için) bı ton kavga üstüne bide eşim sizinki gibi inat edip babamın adini koycam dedi boşanmaya kadar gitti o kadar yıpratıcı bı süreçti ki ben asla onun adıyla seslenmem diğer koyduğumuz isimle seslenirim kimseye de o isimle seslendirmem dedim o ara bunu dedim diye çok kiziyodu bebek oldu sadece bizim koydugumuz isimle sesleniliyo babasının ismi sadece kimlikte yazılı gibi bişey oldu kalp kirmasina asla değmedi ama ne yapcan buyuklerden baskı var büyük ihtimalle de ondan yapiyolar