000 Bende temizlik yaptım geçen haftalarda. Daha da yapacaktım da ağrılar 2-3 gün yordu. Geçmeyince hatta randevumuzdan önce gittik doğum sancısı mı diye hastaneye. Neyseki değilmiş. Doktor normal olabilecek şeyler dedi. Yine saldım çayıra mevlam kayıra bıraktım her şeyi yapılacak şeyler gözüme batıyor ama o ağrı çile çekilecek gibi değil. Parol kullanabilirsin çok etkili değil de istirahat edeceksin bir de ağrılarının yalancı sancı olarak düşünüp önemsememeye çalışacaksın. Önemseyince doğuracaksın gibine gelir sürekli paniklersin eğer nişanın ya da suyun gelmiyorsa ya da sancıların giderek artmıyorsa gidip geliyorsa telaşa verme kendini, korkma. Yine doktoruna danış sen bilirsin de bende yaşadım yani aynı durumu.