Eda038 Kızlar yarın sezeryan olabilirim sizce sezeryan olmak kötü mü sezeryanın kötü yanları neler sonrasında neler oluyor yazın lütfen
Nurr_22_22 Eda038 iyileşme süreci senin bünyenin sağlamlığına bağlı ama şunu diyebilirim 6 ay oldu doğum yapalı hala iç dikişlerim acıyor sanki dış dikişlerin çabuk iyilesiyor ama için biraz zaman alıyor
Fatosaydin Eda038 3 ay oldu sezaryen olalı yo iyidi tam tersi benimki ama şuan arada kaşıntı oluyor başka sıkıntım yok dogum dan sonra tabi biraz ağrın oluyor ama abartılı değil.
bimuallime Eda038 Beybi ani kararla hiç düşünmeden sezaryen dedim. İyi ki demişim. İnan insandan insana fark ediyor. Evet vücudun belki 1 haftada atlatacsk belki 2 günde. Benim sezaryenim kuş gibiydi. Ama mutlaka yanında biri olsun. Eve dön bol bol haşlama ye et. Kuru meyveler kaynat bol bol iç. Kafana şunu söyle. Ameliyat oldum geçecek. Zaten ayağa kalkıp yürüyosun bebeğe bakıyosun sadece ani kalkarken gülerken karnın sızlıyor ama inan biri sana bakacaksa sorun değil al bebeğini dinlen. Üşütme sakın bir de.
Elifkskl Eda038 benim hiç ağrım sızım olmadı sadece regl ağrısı gibi hissettim ertesi gün ayaklandım bol bol yürüdüm dikişlerimden yana hiç sıkıntım olmadı 4aylıkken spora bile başladım bir sorun yaşamadım canım
derya61_ Nurr_22_22 sprail ve epidural kombo yapılacak acısı yinede fazla olur mu birde gecelik mi yoksa pijama mı daha rahat sizce
Nurr_22_22 Eda038 ben yaşamadım ama dikkat ettim hep ağır kaldirmadim uzun süre ayağımı soğuk tutmadım bakliyat tuketmedim kabız olmamaya dikkat ettim kesi yerini her banyodan sonra iyice kurulayıp krem sürdüm
bimuallime derya61_ Ben Trabzonda medicalde nebahat hanıma olmustm. Bant falan yoktu. Hastaneden çıktım eve geldim duş aldım kuru tuttum ve iyileşti. Şu an 9-10 cm bir çizgi. Epidural olmuştum. Epidural sezaryen. Ne bileyim ya çok güzel geçti.
bimuallime derya61_ Gecelik aldım ama hani bez takcsksın ya onun üstüne bol bir pjams daha rahat. Bir de hani dikişin varya oraya ütülü bez koy müslin tarzı kuru kalsın başka kumaş değmesin banyodsn sonra da kuru tut. Yara iyileşr hemen. İyi düşün maksimum on gün de. Dayan çocuk sağlıcakla dünyaya gelsin hepsini unutursun
nurbanu-y derya61_ ben sadece spinal oldum yeterli oldu. İlk gün gecelik tercih ettim çünkü gelip kontrol ediyorlar daha pratik oluyor. Ameliyatın ertesi sabahı pansumanım yapıldıktan sonra da pijamaya geçtim
Zuleyhasc Benim de bı sorum olacak, sezeryan dan sonra kaçıncı günde normal duş alınabilir, 17. Gündeyim ve hala su geçirmez bantla yapiyorum
Nurr_22_22 Zuleyhasc doğumdan 3 gün sonra kontrole gittim doktorum bantı aldı hergun pansuman yap dedi ve banyoda sonra iyice kurula demişti
Gmz5560 Zuleyhasc ben 3.gün duş aldım ayakta duş aldım bant falan yoktu bende duş sonrasinda güzelce kuruladım Bi sıkıntı yaşamadım
Naz1616 Eda038 2 sezeryan oldum 3. De cuma günü olucam nasipse inanın 1 hafta zorluğu var sonra ne ağrı ne acı çektim çok şükür bol bol yürüyüş yapın ilk gün hastanedede gaz çıkarmak için yürüyüş çok önemli gaz sancısı sezeryan sancisindan daha kotu oluyor cunku Allah kucağınıza almayi nasip etsin bebeği yaninizda görünce ona yetmek için inanın anlamıyorsunuz bile geçiyor gidiyor hiç korkmayin
Eda038 Naz1616 ya canım genital bölgenin kemiği ağrıyor bugün 2ebe baktı normal mi ağrı yada neden ağrır
Busraa_44 Eda038 Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağına almayi nasip etsin inşallah bende 15ekimde olacam ya kışa denk geliyor
Busraa_44 Eda038 yok cano ikinci beimki ilkj makat geliş olduğu için oldum buda hala ter kız abisi gibi 28haftaga girdik bugün tam
peksimetya Ben ilk doğumumu mecburi genel anestezi ile sezaryen oldum. Ayıldığımda ağrım yoktu. Üzerime kum torbası koymuşlardı. Belirli saat geçtikten sonra alt bakımım yapıldı sonda çıkarıldı yürüme denemesi yapıldı. Tabi ki ilk kalkarken baş dönmesi falan oldu ama direnip kalkıyosunuz zaten. Sonrasında bol bol yürüyüş yapıyosunuz bebeğin emmediği zamanlarda.çünkü gazı atmak şart ve büyük tuvalete çıkmak gerekiyor. Sonrasında dikişim ağrımadı ani hareketler yapmadıkça. Gülerken fena oluyor yalnız 😅 su geçirmez bant aldırmıştı doktorum taburcu olduğumun ertesi günü hemen yıkandım kendime geldim 🥰 iyikeşene kadar bol bol evin içinde gezip kendi işlerinizi hallederseniz hemen iyileşirsiniz 😊