Elifsral korkma sakın benim canım çok tatlıdır asla elime iğne batsa ağlayan bı insanim ama bebeğim erken doğdu risk almamak adına sezeryan oldum, hiç korkma canım inan hicbirseyi hissetmiyorsun bebeği karnından çıkarirken onların sana dokunduğunu hissediyorsun sadece sonra bebişin ağlamasını duyuyorsun😍inan 0 acı sonradan birazcık dikiş ağrısı oluyor ama olacak o kadar evlat getiriyorsun sonuçta, beline iğne yapıyorlar o azıcık bişey sızı yapıyor vurulurken, uyuşturuyor çünkü, çok güçlü olman lazım herşey 5 dakika içinde olup bitiyor, sağlıkla kucağına al insllah gule gule büyüt inşallah ❤️❤️ ameliyattan sonra hep yürü o senin iyilesmeni hızlandırır, asla korkma❤️