Fulya1993 merhaba , geçmiş olsun öncelikle , aralık ayında bende bebeğimi kaybettim.8,haftasında muayeneye gittim herşey yolundaydı o gün karnımda ölmüş ama bir ay boyunca hiçbir belirti olmadı,12.hafta muayeneye gittiğimde öğrendim devlet hastanesinde .Kürtaj mı istersin ilaçla mı diye sordular tamamen tercihime bıraktılar , ben ameliyat gibi olsun istemedim narkoz vs gereksiz geldi ilacı tercih ettim,sancılı bir süreç zordu ama sonrasında hiçbir sıkıntı olmadı düştükten sonra sadece kalan kan pıhtılarını bölgesel uyuşturarak vakumla temizlediler o kadar,ağrı sızı hiçbirşey kalmadı düşürdükten sonra yine olsa yine böyle tercih ederim kişiye göre değişir tabiki sadece tecrübemden bahsetmek istedim