Fulya1993 Allah yardımcınız olsun gerçekten çok çok zor psikolojik açıdan da öyle, çok ağır bir acı. Bende geçen hafta yaşadım aynı acıyı, Ankara şehir hastanesinde işlemim oldu. Personel çok ilgiliydi Kadın doğum acile gittim bana çok yardımcı oldular açlık sürem dolunca anestezi ile işleme aldılar yarım saat sonra odadaydım. 4 saat sonra da taburcu olabiliyordum ama eve dönmek istemediğim için 1 gece kalmak istedim. Daha iyi geldi bence. Sonraki süreçte hayırlı ve sağlıklı bebeğimiz olur inşallah.